torstai 2. kesäkuuta 2011

50 km



Pyörälenkki teki yhteensä 50 km! Pidimme puolimatkassa usean tunnin tauon ystäväperheen luona. Päivä oli monella tavalla rikas. Saimme nauttia sydämellisestä seurasta, lounastaa hyvää ruokaa ja päälle tuli hyvä kuntolenkki. Kotona sain hierontaa rasittuneille lihaksille. Hyvin pelitti Tunturi Donna, kiitokset pikkuveljelle! Ostin hiljattain pyöräilykypärän ja kivat hanskat, seuraavaksi tarvin pyöräilyhousut.